E-komercija, dar kitaip vadinama elektronine prekyba, pasauliniu mastu per pastaruosius 3 metus padidėjo beveik 2 kartus. 2016 metais pardavimai internetu siekė 1,9 trilijonų dolerių, o 2019 metais beveik 3,3 trilijono. Planuojama, jo 2020 metais pardavimai internetu sieks beveik 4 trilijonus JAV dolerių.
[infogram id=”sales-1h7k2351yvov6xr” prefix=”SpP”]
Internetiniai pirkimai sudaro beveik 14% visos mažmeninės prekybos. Kitaip tariant, iš 100$ sumokėtų už mažmenines prekes, 14$ yra išleidžiama pirkimams internetu. Mūsų jaunesnioji karta vis dažniau ir daugiau pinigų išleidžia pirkiniams internetu.
[infogram id=”copy-sales-1hdw2jdoyklj2l0″ prefix=”wXw”]
Kinija būdama didžiausia pasaulio eksportuotoja, taip pat yra ir didžiausia elektroninės prekybos rinka. Kartu su Jungtinėmis Amerikos Valstijomis, šios dvi didžiausios ekonomikos yra atsakingos už 1,15 trilijono dolerių pardavimus. Penkios iš 8 didžiausių internetinių parduotuvių yra kilusios šiose dviejose valstybėse.
Didžiausios internetinės parduotuvės:
- Amazon – Jungtinės Amerikos Valstijos
- Jingdong – Kinija
- Alibaba – Kinija
- Ebay – Jungtinės Amerikos Valstijos
- Rakuten – Japonija
- B2W – Brazilija
- Zalando – Vokietija
- Groupon – Jungtinės Amerikos Valstijos
Keletas įdomių faktų:
- 2021 metais bus 2,1 milijardas žmonių, kurie perka internetu.
- 44% visų pirkimų internetu yra padaroma per Amazon.
- 55% visų amerikiečių savo pirkimą pradeda nuo prekių paieškos Amazon internetinėje parduotuvėje.
- 61% pirkėjų nebaigia pirkimo internetu, nes jiems pritrūksta pasitikėjimo internetine parduotuve.
- Mobilūs mokėjimai perkant prekes šiuo metu jau siekia 50% visų atliekamų mokėjimų.
- 61% pirkėjų palieka savo krepšelius dėl siuntimo kainos.